Som stolt sponsor oplevede vi AGF’s mesterskabsfest fra hjertet af Aarhus
Siden den 10. maj, hvor det efter en sejr stod klart, at AGF havde sikret sig mesterskabet 2026, har Aarhus nærmest været forvandlet til én stor folkefest.
Søndag blev mesterskabet for alvor markeret på stadion, hvor trofæet blev løftet foran tusindvis af fans. Mandag kulminerede festdagene i Aarhus, hvor byen igen samledes ved Aarhus Rådhus for at hylde holdet og fejre triumfen sammen.
Som mangeårig sponsor for AGF har Advokatfirmaet Strauss & Garlik fulgt klubbens rejse tæt, og derfor føles et mesterskab efter 40 års ventetid også ekstra stort for os.
Fans i alle aldre fyldte tribuner, gader og pladser med sang, jubel og en helt særlig stemning, mens hele Aarhus var præget af glæde, stolthed og begejstring gennem festdagene.
Vi var også selv til stede på stadion, da trofæet blev løftet foran fansene, og det gjorde et stort indtryk at opleve den enorme opbakning og fantastiske stemning, der prægede både stadion og byen. Mandag fulgte vi fejringen helt tæt på fra vores kontor lige overfor Rådhuset, hvor holdet blev hyldet foran et menneskehav i hjertet af Aarhus.


For os handler sponsoratet om mere end logoer og skilte — det handler om at støtte op om det fællesskab og den passion, AGF skaber i Aarhus. Klubben har gennem generationer samlet mennesker på tværs af byen, og netop den særlige stemning kunne tydeligt mærkes gennem festdagene.
Det var ikke kun en fejring af et mesterskab, men også af den stolthed og begejstring, AGF vækker hos så mange. Gennem sponsoratet har vi opbygget stærke relationer omkring både klubben og byen, hvilket gør festdagene og mesterskabet ekstra særlige for os.
Derfor føltes mesterskabet også som mere end en sportslig triumf. Det blev et fælles øjeblik for hele Aarhus.
Fra vores kontor lige overfor Rådhuset oplevede vi fejringen helt tæt på, da tusindvis af mennesker samledes for at hylde holdet i hjertet af Aarhus. For mange af vores kolleger, som er AGF-fans, var det en helt særlig oplevelse at være så tæt på fejringen.
Stort tillykke igen til AGF, holdet, fansene og hele Aarhus.
For os handler sponsoratet om mere end logoer og skilte — det handler om at støtte op om det fællesskab og den passion, AGF skaber i Aarhus. Klubben har gennem generationer samlet mennesker på tværs af byen, og netop den særlige stemning kunne tydeligt mærkes gennem festdagene.
Det var ikke kun en fejring af et mesterskab, men også af den stolthed og begejstring, AGF vækker hos så mange. Gennem sponsoratet har vi opbygget stærke relationer omkring både klubben og byen, hvilket gør festdagene og mesterskabet ekstra særlige for os.

Derfor føltes mesterskabet også som mere end en sportslig triumf. Det blev et fælles øjeblik for hele Aarhus.
Fra vores kontor lige overfor Rådhuset oplevede vi fejringen helt tæt på, da tusindvis af mennesker samledes for at hylde holdet i hjertet af Aarhus. For mange af vores kolleger, som er AGF-fans, var det en helt særlig oplevelse at være så tæt på fejringen.
Stort tillykke igen til AGF, holdet, fansene og hele Aarhus.














